Umowa o dofinansowanie zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Twardogóra w roku 2020”, zawarta została 16 listopada 2020 r. pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu a Gminą Twardogóra.
Zakres prac w ramach zadania
Usunięcie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych osób fizycznych i podmiotów prawnych z terenu gminy Twardogóra
Ilość odpadów objętych zadaniem
- ZAKRES 1 (demontaż, transport, utylizacja/unieszkodliwienie) – 29,425 Mg
- ZAKRES 2 (transport, utylizacja/unieszkodliwienie) – 18,230 Mg
Koszt zadania
25.337,78 zł, w tym koszty kwalifikowane 23.460,91 zł, a wielkość dotacji – 16.422,00 zł
Ilość gospodarstw objętych zadaniem
Wykonawca wyłoniony przez gminę, w ramach dotowanego zadania wykonał prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z 23 nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Twardogóra.