Celem realizacji projektu jest wsparcie rozwoju cyfrowego oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Twardogóra, które zostaną osiągnięte m.in. przez:
- doposażenie serwerowni Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Twardogórze polegające na zakupie serwera wraz z oprogramowaniem systemowym (konieczność zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych poprzez użytkowanie serwera z systemem operacyjnym posiadającym aktualne wsparcie techniczne producenta);
- zakup do Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze urządzenia typu NAS wraz z licencjami na oprogramowanie do automatyzacji kopii zapasowych (konieczność zwiększenia bezpieczeństwa danych systemów informatycznych);
- przeszkolenie pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym w zakresie bezpieczeństwa pracy zdalnej (konieczność pogłębiania kompetencji cyfrowych pracowników w celu zwiększenia cyberbezpieczeństwa);
- przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze;
- wymianę części stacji roboczych Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze (konieczność zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych poprzez użytkowanie stacji roboczych z systemem operacyjnym posiadającym aktualne wsparcie techniczne producenta).
Całkowity koszt projektu - 100 000 zł.
Data podpisania umowy: 27.01.2022 r.
Kwota dofinansowania (wartość grantu dla gminy) - 100 000 zł.
Termin realizacji: 31.12.2022 r.