W Urzędzie Miasta i Gminy w Twardogórze otwarty został punkt konsultacyjno-informacyjny dla mieszkańców gminy Twardogóra dotyczący Programu „Czyste Powietrze”.
Przeszkoleni pracownicy urzędu będą udzielać - osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o dofinansowanie - informacji o zasadach Programu, sposobie złożenia wniosku oraz wysokości dostępnych dotacji.
Punkt konsultacyjno-informacyjny będzie czynny w następujących dniach:
- wtorki: 14:45 – 17:45
- piątki: 8:30 – 15:30
O dotację mogą ubiegać się właściciele lub współwłaściciele budynków jednorodzinnych lub wydzielonych w budynku jednorodzinnym maksymalnie dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych (z wyodrębnioną księgą wieczystą), o dochodzie rocznym nie przekraczającym 100 000 zł.
Ponadto w przypadku kiedy przeciętny średni miesięczny dochód na osobę nie przekracza:
- 1400 zł w gospodarstwie wieloosobowym,
- 1960 zł w gospodarstwie jednoosobowym,
wnioskodawca może ubiegać się o podwyższony poziom dofinansowania (warunkiem jest uzyskanie zaświadczenia o wysokości dochodu wydanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Twardogórze).
Dokładne kwoty dofinansowania oraz rodzaje dotowanych inwestycji zawarte zostały w poniższej tabeli:
UWAGA - ważne zmiany w programie "Czyste powietrze" - czytaj więcej w artykule
Osoba wnioskująca o dotację powinna posiadać aktywne konto e-mail oraz numer rachunku bankowego. Na potrzeby kontaktu z punktem konsultacyjno-informacyjnym został uruchomiony e-mail: czystepowietrze@twardogora.pl
Obecnie mieszkańcy na konsultacje mogą umawiać się: osobiście w siedzibie urzędu, drogą elektroniczną poprzez e-mail: czystepowietrze@twardogora.pl oraz telefonicznie pod numerem 573237896.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców oraz w trosce o sprawną obsługę klienta, pierwszeństwo w konsultacjach mają osoby umówione wcześniej na spotkanie.
Więcej informacji o programie w ulotce dostępnej na stronie czystepowietrze.gov.pl.