Projekt otrzymał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 2 Działania nr 2.1 Poddziałania nr 2.1.1 (umowa o dofinansowanie z dnia 21.12.2018r.).
Zakończenie realizacji projektu: 11.12.2020 r.
Projekt obejmuje następujące jednostki organizacyjne:
- Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze
- Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra
- Miejskie Przedszkole w Twardogórze
- Szkołę Podstawową w Goszczu
- Szkołę Podstawową w Grabownie Wielkim
- Szkołę Podstawową nr 2 w Twardogórze (2 lokalizacje)
Całkowity koszt projektu (wydatki ogółem): 3 334 653,19 zł w tym:
- dofinansowanie: 2 582 761,69 zł
Głównym celem projektu jest wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Twardogóra. Zwiększenie dostępności do 29 e-usług – 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu i podniesienie jakości usług publicznych poprzez możliwość załatwienia sprawy bez konieczności wizyty w urzędzie.