W wyniku powstania oszczędności poprzetargowych Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra ogłasza dodatkowy – drugi nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Uprawnionymi w programie są tylko i wyłącznie uczniowie (od „zerówki” szkolnej do ostatniej klasy szkoły średniej, tj.: liceum ogólnokształcącego, technikum, zasadniczej szkoły zawodowej) zamieszkujący na terenie Gminy Twardogóra, którzy nie brali udziału lub nie otrzymali wsparcia w pierwszym naborze oraz spełniają łącznie wszystkie następujące warunki udziału w programie:
- dziecko/uczeń pełnoletni zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej,
- dziecko/uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej) osoby, która to pracowała niegdyś w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR (tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/ opiekun prawny),
- dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2021 i 2022), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń oraz ich kompletność. W pierwszej kolejności akceptowane będą oświadczenia, które zawierają wszystkie wymagane załączniki.
Złożenie niekompletnego wniosku tj. niewypełnienie lub błędne wypełnienie wymaganych informacji, brak któregokolwiek z wymaganych załączników i dokumentów (zgodnie z wykazem dokumentów zamieszczonych poniżej) spowoduje odrzucenie wniosku.
Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych i kompletnych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.
Komplet dokumentów, tj.:
- deklaracja udziału w programie,
- oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność lub oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego,
- informacja o osobie ubiegającej się o wsparcie,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- klauzula informacyjna RODO,
- kopie dokumentów poświadczających zatrudnienie członka rodziny w zlikwidowanym PGR,
- tabelę pokrewieństwa,
- kserokopia aktu urodzenia dziecka,
- oświadczenie o miejscu zamieszkania dziecka
należy złożyć od dnia 21.10.2022 r. do dnia 28.10.2022 r. w godzinach od 7:30 do 15:30 w Biurze Obsługi Klienta (pok. nr 10) Urzędu Miasta i Gminy Twardogóra, 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14.
W przypadku pytań, informacje w przedmiotowej sprawie udzielane są od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 pod nr tel. 71 399 22 50 i 71 399 22 34.