Podczas spotkania mieszkańcy mogli wyrazić swoje sugestie i uwagi dotyczące funkcjonowania placówki oraz zapoznać się z aktualnymi działaniami podejmowanymi w celu zwiększenia usług i dostępności lekarzy.
Pytano m.in. o działania podjęte w celu poprawy sytuacji i czasu oczekiwania na receptę. Kierownik Kamila Maj podkreśliła, że ilość godzin przyjęć lekarzy się zwiększyła, a recepty są wypisywane na bieżąco. Grafik przyjęć lekarzy jest udostępniony na stronie przychodnia.twardogora.pl i drzwiach wejściowych. Zgodnie z sugestią mieszkańców informacja o godzinach przyjęć zostanie jeszcze bardziej rozpowszechniona aby dotarła do większej liczby osób. Trwają także rozmowy z nowymi lekarzami aby tych godzin było jeszcze więcej. Jeśli chodzi o recepty można składać na nie zapotrzebowanie na formularzu w recepcji, elektronicznie poprzez e-rejestrację lub email: recepta@przychodnia.twardogora.pl. Ponadto, jak zaznaczyła Kamila Maj uruchomione zostały także ośrodki zdrowia w Goszczu i Grabownie Wielkim. Kierownik odniosła się również do tematu RTG (przychodnia wciąż oczekuje na części do jego naprawy) i laboratorium (poszukiwano diagnostę – mimo publikacji ogłoszeń nie zgłosiła się osoba, która miałaby wymagane uprawnienia). W temacie laboratorium kierownik Maj podkreśliła również, że mimo tego, że laboratorium działało nie wszystkie badania były wykonywane na miejscu ze względu na brak specjalistycznego sprzętu. Musiały być zlecane na zewnątrz. Obecne działanie punktu pobrań nie wpływa na ograniczenie świadczeń, a decyzję o tym co jest lepsze dla pacjenta punkt pobrań czy laboratorium podejmą sami lekarze.
Mieszkańcy pytali również o windę oraz oznaczenie, że jeszcze nie jest oddana do użytku. Jak zapewniono takie oznaczenie się pojawi. Burmistrz Paweł Czuliński zaznaczył, że nadrzędny cel jaki stawia przed kierownik Maj to zwiększenie dostępności usług tak aby mieszkaniec mógł się do lekarza dostać i miał wypisaną receptę. Efekty wdrażanych aktualnie działań będzie można ocenić w przeciągu kilku najbliższych tygodni.