Ograniczona działalność Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze
W związku ze wzrostem zachorowań na COVID-19 informujemy, że od 25.01.2022 roku do odwołania - Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze ogranicza obsługę klienta.
Prosimy o ograniczenie wizyt osobistych wyłącznie do spraw pilnych (np. zgon). Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod następującymi numerami telefonów:
- Sekretariat urzędu - 71 399 22 00
- Biuro Obsługi Klienta - 71 399 22 35
- Urząd Stanu Cywilnego - 71 399 22 49
- Ewidencja Ludności i Dowodów Osobistych - 71 399 22 44
- Referat Infrastruktury Technicznej - 71 399 22 48 (kierownik), 71 399 22 46
- Referat Finansowo - Podatkowy - 71 399 22 24 (kierownik), 71 399 22 23 (odpady), 71 399 22 22 (podatki)
- Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska - 71 399 22 38 (kierownik), 71 399 22 40, 71 399 22 39
- Referat Funduszy Promocji i Rozwoju - 71 399 22 36 (kierownik), 71 399 22 50, 71 399 22 34
- Referat Organizacyjny - 71 399 22 47 (kierownik)
- Biuro Rady Miejskiej - 71 399 22 43
- Zarządzanie Kryzysowe - 71 399 22 42
- Działalność gospodarcza - 71 399 22 37
- Komunikacja Społeczna i Międzynarodowa – 71 399 22 25
Wszelkie dokumenty należy umieszczać w skrzynce podawczej ustawionej przy drzwiach wejściowych do głównego korytarza urzędu.
Dodatkowo istnieje możliwość kontaktu poprzez formularz na stronie, mailowo ratusz@twardogora.pl oraz przez platformę e-Puap.
Przyjmowanie mieszkańców w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza Miasta i Gminy Twardogóra oraz Przewodniczącego Rady Miejskiej w Twardogórze odbywać się będzie telefonicznie.
Wejście do urzędu drzwiami głównymi od ulicy Ratuszowej.
Nie zapominajmy o przestrzeganiu reżimu sanitarnego. Pamiętajmy o maseczkach i dezynfekcji rąk oraz zachowaniu dystansu.
Decyzja została podjęta w trosce o zdrowie mieszkańców naszej gminy oraz pracowników urzędu.
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY