W związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu konkursowym naborze wniosków na dofinansowanie przedsięwzięć związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na rok 2021, Burmistrz Miasta i Gminy Twardogóra informuje, że istnieje możliwość ubiegania się o zwrot do 40% kosztów poniesionych na realizację zadania obejmującego demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Warunki uzyskania dofinansowania:
- złożenie w Urzędzie Miasta i Gminy w Twardogórze wniosku o przyznanie dofinansowania na wykonanie w/w zadania (wzór wniosku do pobrania w BIP lub w pokoju nr 3 Urzędu Miasta i Gminy w Twardogórze);
- realizacja zadania w okresie: lato 2021 rok;
- wkład własny wynoszący min. 60% kosztów poniesionych na demontaż, zbieranie, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest;
- wykonanie zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie i utylizacji azbestu przez firmę wskazaną przez Gminę Twardogóra (wybraną w postępowaniu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
- ujęcie posesji w inwentaryzacji miejsc występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Twardogóra.
Nowe pokrycie dachowe i jego montaż NIE są objęte dofinansowaniem. Właściciel nieruchomości musi wykonać je we własnym zakresie.
Wnioski o przyznanie w/w dofinansowania można składać do dnia 21.06.2021 r., w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (71) 399 22 39 lub w pokoju nr 3 w Urzędzie Miasta i Gminy Twardogóra.