Lokalne podatki, wypis z miejscowego planu zagospodarowania, nabór do szkół i przedszkola, złożenie deklaracji za zagospodarowanie odpadami komunalnymi to tylko niektóre sprawy, jakie mieszkańcy Gmina Twardogóra będą mogli załatwić szybko i sprawnie bez wychodzenia z domu.
Dzięki projektowi e-Twardogóra, na którego wdrożenie udało się pozyskać 2 766 791,06 zł (tj. 85% kosztów kwalifikowanych) mieszkańcy odczują nową jakość w kontaktach z urzędem – bezpiecznie i komfortowo. W każdej chwili, 24h na dobę, 7 dni w tygodniu w wybranym przez siebie miejscu i czasie twardogórzanie będą mieli dostęp aż do 29 e-usług.
Nasi mieszkańcy już nie będą musieli odwiedzać sąsiednich gmin w celu potwierdzenia Profilu Zaufanego. Punkt powstanie w Twardogórze, aby jeszcze bardziej ułatwić dostęp do e-usług.
Cieszę się, że e-Twardogóra nabiera rozpędu. Dzięki nowoczesnym systemom i przyjaznym e-usługom mieszkańcy Gminy Twardogóra będą mogli załatwiać sprawy w łatwy sposób i o dowolnej porze. To kolejny krok do ułatwienia mieszkańcom dostępu do urzędu i zwiększenia ich komfortu – mówi burmistrz Paweł Czuliński. Jest to niewątpliwie rewolucja informatyczna na skalę, której w naszej gminie dotąd nie było – zaznacza.
Obecnie trwają szkolenia oraz wdrażanie systemów i oprogramowania. Uruchomienie e-usług planowane jest na wrzesień 2020 r.
e-Twardogóra to urząd blisko Ciebie, bez wychodzenia z domu. Przyszłość to e-Twardogóra!
Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.