Informujemy, że ocena wniosków złożonych w ramach drugiego - uzupełniającego naboru Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 została zakończona.
Zakończona została również procedura przetargowa, w wyniku której wyłoniono Wykonawcę zadania - dostawą sprzętu komputerowego zajmie się Przedsiębiorstwo Wytwórczo-Handlowe WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz z Rybnika.
W ramach przedmiotowego naboru uzupełniającego złożono łącznie 128 wniosków. Pula środków przeznaczona do obsługi Programu, stanowiąca oszczędności poprzetargowe, powstałe w wyniku realizacji podstawowego zakresu wniosku Gminy Twardogóra, pozwoliła na zakup sprzętu dla 43 wnioskodawców, którzy jako pierwsi przedłożyli kompletne zgłoszenia. O wyborze Beneficjentów decydowała kolejność złożenia zgłoszeń oraz ich kompletność.
Zakupiono:
- 35 komputerów przenośnych (laptopów),
- 8 komputerów stacjonarnych.
Do końca stycznia br. wnioskodawcy biorący udział w przedmiotowym naborze zostaną poinformowani o wynikach oceny wniosków:
- osoby niezakwalifikowane do otrzymania sprzętu – listownie,
- osoby zakwalifikowane (obdarowani) – telefonicznie;
podczas rozmowy telefonicznej zostanie także wyznaczony termin odbioru sprzętu. Sprzęt komputerowy przekazywany będzie zakwalifikowanych wnioskodawcom na podstawie umowy darowizny.
W przypadku pytań, informacje w przedmiotowej sprawie udzielane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu (7:30 – 15:30) pod nr tel.: 71 399 22 34 lub 71 399 22 50.